“Школа відповідального батьківства”
Важливо! На кожне заняття потрібно реєструватись.
ЦИКЛ ПРОСВІТНИЦЬКИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ БАТЬКІВ
(МАЙБУТНІХ БАТЬКІВ)
Орієнтовний план проведення просвітницьких занять
№ з/п | Тема | Дата | Час | Місце зустрічі |
1 | «Світ дитини: особливості становлення» | 12 березня 2019 | 18.30 | Навчально-методичний центр освіти м.Львова, пл. Д.Галицького, 4,
4-ий поверх, медіатека |
2 | «Особистісний простір у сім’ї»
|
26 березня 2019 | 18.30 | Навчально-методичний центр освіти м.Львова, пл. Д.Галицького, 4,
4-ий поверх, медіатека |
3 | «Емоції та поведінка дитини»
|
02 квітня 2019 | 18.30 | Навчально-методичний центр освіти м.Львова, пл. Д.Галицького, 4,
4-ий поверх, медіатека |
4 | «Діалогічна взаємодія в сімейних конфліктах» | 23 квітня 2019 | 18.30 | Навчально-методичний центр освіти м.Львова, пл. Д.Галицького, 4,
4-ий поверх, медіатека |
5 | «Ці важкі підлітки? Як формувати стосунки з підлітком?» | 07 травня 2019 | 18.30 | Навчально-методичний центр освіти м.Львова, пл. Д.Галицького, 4,
4-ий поверх, медіатека |
6 | «Використання директив у сімейному вихованні та їх наслідки» | 21 травня 2019 | 18.30 | Навчально-методичний центр освіти м.Львова, пл. Д.Галицького, 4,
4-ий поверх, медіатека |
Тренер: Лідія Боженко, практичний психолог першої кваліфікаційної категорії, консультант, методист Навчально-методичного центру освіти м.Львова УО ДГП ЛМР.
Спеціалізація: юнгіанська аналітична психологія, робота з метафоричними асоціативними картами, арт-терапія. Тренер з програми виховних заходів для учнів 7-11 класів «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянска позиція».
ЗМІСТ ЗАНЯТЬ:
- «Світ дитини: особливості становлення».
Вікові особливості психічного розвитку дитини.
Прив’язаність та її вплив на формування особистості.
Важливі аспекти спілкування з дитиною та емпатійне реагування найблищого оточення.
Самооцінка дитини від чого вона залежить.
- «Особистісний простір у сім’ї».
Кордони особистості, психологічна дистанція. Для чого вони потрібні.
Асертивна поведінка.
Усвідомлення наслідків негативної поведінки.
Дисципліна: необхідність чи примха батьків.
- «Емоції та поведінка дитини».
Алгоритм емпатійного реагування.
Робота зі стресом.
Що таке емоційний інтелект. Його значення у житті та важливість розвитку.
- «Діалогічна взаємодія в сімейних конфліктах».
Вирішення сімейних труднощів.
Кризові періоди сім’ї.
Сепарація та її значення у розвитку дитини.
Правила моєї сім’ї.
- «Ці важкі підлітки? Як формувати стосунки з підлітком?»
Чому підлітковий вік називають перехідним, переламним, критичним, важким.
Як влаштована психіка підлітка: період неймовірних досягнень і значних труднощів.
Що відбувається з внутрішнім світом підлітка: прагнення до самостійності, опір, конфліктність, агресія.
Потреби підлітків, про які потрібно знати батькам.
Як допомогти підлітку розібратись у собі.
Як налагодити діалог з підлітком.
- «Використання директив у сімейному вихованні та їх наслідки».
Які установки ми нав’язуємо дітям і які наслідки вони мають у дорослому житті.
Що ми забороняємо, чи завжди варто бути категоричними у вихованні.