“Школа відповідального батьківства”

Важливо! На кожне заняття потрібно реєструватись.

ЦИКЛ ПРОСВІТНИЦЬКИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ БАТЬКІВ

(МАЙБУТНІХ БАТЬКІВ)

Орієнтовний план проведення просвітницьких занять

№ з/п Тема Дата Час Місце зустрічі
1 «Світ дитини: особливості становлення» 12 березня 2019 18.30 Навчально-методичний центр освіти м.Львова, пл. Д.Галицького, 4,

4-ий поверх, медіатека

2 «Особистісний простір у сім’ї»

 

26 березня 2019 18.30 Навчально-методичний центр освіти м.Львова, пл. Д.Галицького, 4,

4-ий поверх, медіатека

3 «Емоції та поведінка дитини»

 

02 квітня 2019 18.30 Навчально-методичний центр освіти м.Львова, пл. Д.Галицького, 4,

4-ий поверх, медіатека

4 «Діалогічна взаємодія в сімейних конфліктах» 23 квітня 2019 18.30 Навчально-методичний центр освіти м.Львова, пл. Д.Галицького, 4,

4-ий поверх, медіатека

5 «Ці важкі підлітки? Як формувати стосунки з підлітком?» 07 травня 2019 18.30 Навчально-методичний центр освіти м.Львова, пл. Д.Галицького, 4,

4-ий поверх, медіатека

6 «Використання директив у сімейному вихованні та їх наслідки» 21 травня 2019 18.30 Навчально-методичний центр освіти м.Львова, пл. Д.Галицького, 4,

4-ий поверх, медіатека

Тренер: Лідія Боженко, практичний психолог першої кваліфікаційної категорії, консультант, методист Навчально-методичного центру освіти м.Львова УО ДГП ЛМР.

Спеціалізація: юнгіанська аналітична психологія, робота з метафоричними асоціативними картами, арт-терапія. Тренер з програми виховних заходів для учнів 7-11 класів «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянска позиція».

ЗМІСТ ЗАНЯТЬ:

  1. «Світ дитини: особливості становлення».

Вікові особливості психічного розвитку дитини.

Прив’язаність та її вплив на формування особистості.

Важливі аспекти спілкування з дитиною та емпатійне реагування найблищого оточення.

Самооцінка дитини від чого вона залежить.

 

  1. «Особистісний простір у сім’ї».

Кордони особистості, психологічна дистанція. Для чого вони потрібні.

Асертивна поведінка.

Усвідомлення наслідків негативної поведінки.

Дисципліна: необхідність чи примха батьків.

 

  1. «Емоції та поведінка дитини».

Алгоритм емпатійного реагування.

Робота зі стресом.

Що таке емоційний інтелект. Його значення у житті та важливість розвитку.

 

  1. «Діалогічна взаємодія в сімейних конфліктах».

Вирішення сімейних труднощів.

Кризові періоди сім’ї.

Сепарація та її значення у розвитку дитини.

Правила моєї сім’ї.

 

  1. «Ці важкі підлітки? Як формувати стосунки з підлітком?»

Чому підлітковий вік називають перехідним, переламним, критичним, важким.

Як влаштована психіка підлітка: період неймовірних досягнень і значних труднощів.

Що відбувається з внутрішнім світом підлітка: прагнення до самостійності, опір, конфліктність, агресія.

Потреби підлітків, про які потрібно знати батькам.

Як допомогти підлітку розібратись у собі.

Як налагодити діалог з підлітком.

 

  1. «Використання директив у сімейному вихованні та їх наслідки».

Які установки ми нав’язуємо дітям і які наслідки вони мають у дорослому житті.

Що ми забороняємо, чи завжди варто бути категоричними у вихованні.

Залишити відповідь